Το Υπουργείο Οικονομικών και η ΑΑΔΕ, έχουν δηλώσει πως στόχος τους είναι να γίνει υποχρεωτική η τήρηση βιβλίων ηλεκτρονικά και να εφαρμοστεί η ηλεκτρονική τιμολόγηση σε όλες τις συναλλαγές από 01/01/2020, σταδιακά. Το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης του μέτρου της ηλεκτρονικής τήρησης βιβλίων, έχει δρομολογηθεί με στόχο το 2020 να λειτουργεί πλήρως η εφαρμογή του. Η συμπλήρωση των βιβλίων θα γίνεται με ηλεκτρονικό τρόπο και θα παρακολουθούνται σε σχεδόν πραγματικό χρόνο. Κατά την υποβολή των δεδομένων από τον εκδότη των στοιχείων τιμολόγησης, θα γίνεται αντίστοιχη επικύρωση από τον λήπτη.
Το MyMANAGER ΕΜΠΟΡΙΚΟ ενημερώνεται συνεχώς για όλες τις αλλαγές της Φορολογικής Νομοθεσίας. Εφαρμόζουμε όλες τις νέες τεχνολογίες στα προϊόντα λογισμικού που αναπτύσσουμε, συμπεριλαμβανομένου και της Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης.
Η εταιρεία Coffee and More, δραστηριοποιείται στον χώρο του Χονδρικού Εμπορίου Καφέ και συναφών Ειδών. Η συνεργασία με κορυφαίες εταιρείες των προϊόντων Καφέ & Ροφημάτων και η Υπηρεσία της άμεσης κάλυψης των αναγκών του επαγγελματία καφεστίασης, συνθέτουν την επιτυχία της επιχείρησης.
Το πρόγραμμα MyMANAGER ανήκει στη σύγχρονη γενιά εφαρμογών εμπορικής διαχείρισης. Η Qualisys Software, έχει προχωρήσει στη διασύνδεση του MyMANAGER με γνωστές εφαρμογές ηλεκτρονικών καταστημάτων e-Shοp. Συνδέεται με όλα τα e-Shop που διαθέτουν Web Services: Magentο, OpenCart, Prestashοp, CS-cart κ.α.
Το Πανελλαδικό Σωματείο Εργαζομένων Στις Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης (πρώην ΚΑΡΦΟΥΡ-ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, DIA) χρησιμοποιεί πλέον το πρόγραμμα MyMANAGER.
Έργο Παζάρια Βιβλίου: BOOKFEST P.C
Υπεύθυνος: κ. Μπαζίνας Νικόλαος
Προμηθευτές: >100 εκδότες
Πελάτες: >60.000 πελάτες λιανικής
Είδη: 25.000 τίτλοι βιβλίων
Λειτουργία: 15 υποκαταστήματα
Λύση: MyMANAGER CLOUD & Εντατική Λιανική
Σελίδα 4 από 12
Βουτζά 30 & Μυκάλης 1 Βύρωνας, 16231, Αθήνα