Τι είναι η ηλεκτρονική τιμολόγηση B2G;
Η ηλεκτρονική τιμολόγηση B2G (Business-to-Government) αφορά την έκδοση και αποστολή τιμολογίων ηλεκτρονικά, από επιχειρήσεις προς δημόσιους φορείς. Στην Ελλάδα, αυτό έχει γίνει υποχρεωτικό, με σκοπό την απλοποίηση και την επιτάχυνση των διαδικασιών.
Γιατί είναι σημαντική;
Πώς λειτουργεί;
Βασικά σημεία:
Με απλά λόγια, η ηλεκτρονική τιμολόγηση B2G κάνει τις συναλλαγές μεταξύ επιχειρήσεων και δημοσίου πιο γρήγορες, πιο εύκολες και πιο διαφανείς.
Με το MyMANAGER, η ηλεκτρονική τιμολόγηση B2G γίνεται απλή υπόθεση. Η πλατφόρμα αυτοματοποιεί πλήρως τη διαδικασία έκδοσης, αποστολής και παρακολούθησης τιμολογίων προς το Δημόσιο, διασφαλίζοντας πλήρη συμμόρφωση με τις απαιτήσεις της ΑΑΔΕ, του ΚΕΔ και του πρωτοκόλλου PEPPOL. Έτσι, οι επιχειρήσεις μπορούν να επικεντρωθούν στη δραστηριότητά τους, αφήνοντας σε εμάς τη διαχείριση των απαιτητικών διαδικασιών του B2G.
Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα για να δείτε πώς μπορούμε να σας βοηθήσουμε να κάνετε το επόμενο βήμα στην ηλεκτρονική τιμολόγηση.
Έχετε βαρεθεί να περνάτε ώρες μπροστά στον υπολογιστή σας, προσπαθώντας να φτιάξετε τιμολόγια που να μοιάζουν λίγο πιο επαγγελματικά από τα απλά χειρόγραφα; Ή μήπως έχετε βαρεθεί να ψάχνετε ατέλειωτα τσαντάκια με τιμολόγια και αποδείξεις όταν έρχεται η ώρα του φορολογικού ελέγχου; Αν ναι, τότε είναι καιρός να ανακαλύψετε τα θαύματα της ηλεκτρονικής τιμολόγησης! Αλλά πώς να διαλέξετε το κατάλληλο πρόγραμμα για εσάς; Ας το ανακαλύψουμε μαζί σ' αυτό τον "οδηγό επιλογής για τους μη-τόσο-τεχνολογικά-έμπειρους επαγγελματίες!"
Από 1η Απριλίου 2025 αλλάζουν τα δεδομένα στις επιχειρήσεις με τα ψηφιακά παραστατικά διακίνησης.
Το ψηφιακό δελτίο αποστολής αποτελεί ένα νέο μέτρο που εισάγει η φορολογική αρχή, και το οποίο αναμένεται να επιφέρει σημαντικές αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις διακινούν τα προϊόντα τους.
Η αποθήκη σας είναι ο κινητήριος μοχλός της επιχείρησής σας και η καλή οργάνωσή της είναι το κλειδί για επιτυχημένες λειτουργίες. Και τι καλύτερο για να βοηθήσει στην οργάνωση και την αποτελεσματικότητα της αποθήκης σας από ένα ERP σύστημα; Ας ρίξουμε μια ματιά σε 9 λόγους για τους οποίους πρέπει να χρησιμοποιήσετε ένα ERP σύστημα στην αποθήκη σας!
Τώρα μπορείτε να συνδέσετε το EFT POS της επιχείρησης σας με το MyMANAGER ΕΜΠΟΡΙΚΟ, σύμφωνα με τις νέες διατάξεις της ΑΑΔΕ, αφού πλέον είναι υποχρεωτική η σύνδεση των μέσων πληρωμών με τα ταμειακά συστήματα.
Σελίδα 1 από 6
Βουτζά 30 & Μυκάλης 1 Βύρωνας, 16231, Αθήνα