Το πρόγραμμα MyMANAGER ανήκει στη σύγχρονη γενιά εφαρμογών εμπορικής διαχείρισης. Η Qualisys Software, έχει προχωρήσει στη διασύνδεση του MyMANAGER με γνωστές εφαρμογές ηλεκτρονικών καταστημάτων e-Shοp. Συνδέεται με όλα τα e-Shop που διαθέτουν Web Services: Magentο, OpenCart, Prestashοp, CS-cart κ.α.
Η ολοκληρωμένη λύση για την διαχείριση του ηλεκτρονικού εμπορίου!
Ενημερωμένο stock σε εμπορική διαχείριση και e-Shop.
Αυτόματη ενημέρωση τιμών στο e-Shop βάση τιμοκαταλόγων εμπορικής διαχείρισης.
Ανάκτηση ανοικτών παραγγελιών e-Shop και αυτόματη δημιουργία αποδείξεων.
|
||
Πλεονεκτήματα Ενιαία ενημέρωση τιμοκαταλόγων και αποθήκης από την εμπορική διαχείριση. Ευκολία στον προγραμματισμό και στη διαχείριση των αποθεμάτων. Ταχύτερη εξυπηρέτηση των πελατών, εξοικονόμηση χρόνου. Αυτοματοποίηση των διαδικασιών της παραγγελίας και εκμηδενισμός χειριστικών λαθών. Εύκολη και ασφαλής διασύνδεση με γνωστές εφαρμογές e-Shop. |
|
Πως λειτουργεί;
Επιλογή προϊόντων από το e-Shοp & ολοκλήρωση αγοράς |
Τα είδη και οι τιμές, που παρουσιάζονται στο e-Shop, συγχρονίζονται με το MyMANAGER. Η διαθεσιμότητα των ειδών απεικονίζει την πραγματική κατάσταση ενός ή περισσότερων αποθηκευτικών χώρων του εμπορικού κυκλώματος.
|
Διασύνδεση MyMANAGER με e-Shοp |
Από το MyMANAGER ο χειριστής επιλέγει συγχρονισμό αποθεμάτων και παραγγελιών σε περιοδική βάση, ενώ υπάρχει και η δυνατότητα αυτόματου συγχρονισμού χωρίς την παρέμβαση του χειριστή με χρήση server. Κατά τον συγχρονισμό των αποθεμάτων, το πρόγραμμα ενημερώνει το e-Shop με τις τιμές τιμοκαταλόγου, την διαθεσιμότητα και το stock των προϊόντων. Ο χειριστής μπορεί να επιλέξει τις κατηγορίες των προϊόντων που θα ενημερώνονται αυτόματα στο e-Shop, τους αποθηκευτικούς χώρους που θα ενημερώνουν το stock, και μια σειρά άλλων παραμέτρων. Κατά την ανάκτηση των παραγγελιών, το MyMANAGER συγχρονίζει όλες τις ανοικτές παραγγελίες από το e-Shop. Εκτελεί ελέγχους εγκυρότητας των δεδομένων και δημιουργεί αυτόματα τα κατάλληλα παραστατικά, έτοιμα προς τιμολόγηση. |