ΤΑ ΝΕΑ ΜΑΣ

Πελάτης: Κέντρα Ανάπτυξης Παιδιού iKID.
Ανάγκη: 3 Κέντρα Ανάπτυξης Παιδιού. ενιαία πλατφόρμα εμπορικής διαχείρισης και συστήματος διαχείρισης εγγράφων.
Λύση: MyMANAGER ΕΜΠΟΡΙΚΟ SaaS και KnowledgeTree στο Cloud Windows Azure της Microsoft.
Υλοποίηση: Qualisys Software
Επιχειρηματικά Οφέλη: Μηδενισμός κόστους συντήρησης των severs, ασφαλής  πρόσβαση στα δεδομένα από οπουδήποτε.

 

Η κατάσταση

Στα πλαίσια της πολυετούς συνεργασίας, η Qualisys Software έχει καλύψει πλήρως τις ανάγκες χρήσης του διοικητικού προσωπικού και της διεπιστημονικής ομάδας με εργαλεία πληροφορικής (software / hardware) και στα 3 κέντρα των iKid, υλοποιώντας μια ενιαία πλατφόρμα εμπορικής διαχείρισης με το λογισμικό MyMANAGER και ενός συστήματος διαχείρισης εγγράφων με το λογισμικό KnowledgeTree. Στον πυρήνα του MyMANAGER, βρίσκεται ένα εξελιγμένο σύστημα παρακολούθησης όλων των οικονομικών συναλλαγών και υπηρεσιών, παρέχοντας πολλαπλά φίλτρα επιλογών για άμεση πρόσβαση στα δεδομένα, ημερολόγιο κίνησης (ραντεβού συνεδριών, εκκρεμότητες). Με τις κατάλληλες υπηρεσίες παραμετροποίησης, το λογισμικό αποτελεί το βασικό εργαλείο της διοίκησης για την παρακολούθηση της απόδοσης των iKid. Το σύστημα iKey Learning είναι αποτέλεσμα πολυετούς μελέτης των iKid και έχει αναπτυχθεί σε συνεργασία με την Qualisys Software αποκλειστικά για τα κέντρα iKid. Στην καρδιά του iKey Learning βρίσκεται το KnowledgeTree, σύστημα διαχείρισης και δημοσίευσης εγγράφων, το οποίο αποτελεί το βασικό εργαλείο των θεραπευτών για την υλοποίηση των συνεδριών, παρέχοντας ασφαλή πρόσβαση στα ψηφιοποιημένα έγγραφα, αρχειοθέτηση και κατηγοριοποίηση των εγγράφων ανά κατηγορία ή μαθητή και δυναμικές αναζητήσεις. Το MyMANAGER και το KnowledgeTree λειτουργούσαν τοπικά σε εξοπλισμό server των iKid αξιοποιώντας τεχνολογίες Microsoft Active Directory και MySQL Databases. Ο διαμοιρασμός και η κοινή χρήση των αρχείων και file systems, ανάμεσα στους 4 servers (3 στα κέντρα και 1 στο backup site), γινόταν με την τεχνολογία DFS (Distributed File System). Για τις βάσεις είχε υλοποιηθεί Multi Master Replication.

 

Η ανάγκη

Για την διοίκηση των iKid, η επονομαζόμενη «κρίση» δημιούργησε πρόσθετες ευκαιρίες ανάπτυξης. Η επιστημονική ομάδα των iKid μελέτησε και δημιούργησε την εξειδικευμένη υπηρεσία iKid ?at Home? ανταποκρινόμενη στις ανάγκες της σύγχρονης οικογένειας, δημιουργώντας το μεγαλύτερο δίκτυο υποστήριξης κατ ?οίκον με έμπειρο προσωπικό και με την εγγύηση ποιότητας των κέντρων iKid. Με την στήριξη του έμπειρου προσωπικού της Qualisys Software ολοκληρώθηκε η υλοποίηση με απομακρυσμένη πρόσβαση στο περιβάλλον KnowledgeTree για την υλοποίηση των συνεδριών σε υπολογιστές τύπου slates, και την υλοποίηση Web Services στο περιβάλλον MyMANAGER για την καταγραφή και παρακολούθηση στοιχείων των μαθητών και του ιστορικού (συνεδρίες, πρόοδος, στόχοι). Ταυτόχρονα ζητήθηκε από την Qualisys Software η ουσιαστική συμβολή της πληροφορικής στην μείωση των εξόδων λειτουργίας σε επίπεδο κατανάλωσης ισχύος και συντήρησης εξοπλισμού, καθώς υπολογίστηκε ότι μόνο για την κατανάλωση ρεύματος των 4 servers τα iKid δαπανούσαν περίπου 150? ανά μήνα, ενώ για την μηχανογραφική συντήρηση του εξοπλισμού απαιτούταν η παρουσία ενός μηχανικού πληροφορικής 4-6 φορές τον μήνα.

 

Λύση

Στις αρχές του 2011, προτάθηκε από την Qualisys Software η μεταφορά, μετάπτωση και τελικά η λειτουργία των εφαρμογών MyMANAGER και KnowledgeTree στο CLOUD και πιο συγκεκριμένα στο Windows Azure της Microsoft. Η πρόταση αυτή βασίστηκε: ? στο γεγονός ότι έχει παραδοθεί από την Qualisys Software σε εμπορική λειτουργία η έκδοση MyMANAGER SaaS, δηλαδή το λογισμικό MyMANAGER στο ?σύννεφο?. ? στο γεγονός ότι το KnowledgeTree είναι web based εφαρμογή, επομένως μπορεί με ελάχιστη προσπάθεια να λειτουργήσει στο ?σύννεφο".

Επιχειρηματικά Οφέλη

  • Η υπηρεσία iKid «at Home» λειτούργησε άμεσα και χωρίς επιπλέον κόστος.
  • Εξαλείφθηκε το κόστος διαχείρισης και παρακολούθησης συγχρονισμού των servers.
  • Μηδενίστηκε το κόστος συντήρησης εξοπλισμού και κατανάλωσης ισχύος των servers.
  • Εξασφαλίστηκε η υψηλή απόδοση, αξιοπιστία, ταχύτητα και ευελιξία χωρίς πρόσθετο κόστος.
  • Αυτοματοποιήθηκε η δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας.
  • Επιτράπηκε η ασφαλής και κρυπτογραφημένη πρόσβαση στα δεδομένα από οπουδήποτε και οποιαδήποτε στιγμή με δικαιώματα ανά χειριστή.
  • Επιπλέον δίνεται η δυνατότητα της άμεσης ένταξης οποιουδήποτε νέου κέντρου των iKid στην σύγχρονη γενιά των συστημάτων και των εφαρμογών που ήδη χρησιμοποιούν, χωρίς αναμονή υλοποίησης υποδομής.
  • Βελτιώθηκε το επίπεδο των υπηρεσιών και των σχέσεων με τους πελάτες.

Για την υλοποίηση του MyMANAGER και του KnowlegeTree η Qualisys Software χρησιμοποίησε Windows Azure, PHP 5.3, MySQL Ent Server 5.5. Οι χειριστές των εφαρμογών έχουν εγκατεστημένα στους υπολογιστές τους μόνο το client της εφαρμογής, ένα web browser και πρόσβαση στο Internet. Οι θεραπευτές του iKid ?at Home? λειτουργούν τα iPad με web browser και πρόσβαση στο Internet. H Qualisys Software παρέχει μέσω της ιστοσελίδας της την δυνατότητα δοκιμής της εφαρμογής MyMANAGER SaaS.

 

Ο κύριος Δημήτρης Νικολόπουλος γενικός διευθυντής των iKid αναφέρει: ?Το MyMANAGER και το KnowledgeTree αποτελούν τον βασικό μοχλό λειτουργίας των κέντρων iKid, με πρωταρχικό στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών μας. Το MyMANAGER διαχειρίζεται με απόλυτη ακρίβεια πληθώρα δεδομένων και καθημερινών εργασιών όπως παρουσιολόγιο, εγκρίσεις ταμείων, πλάνο πληρότητας συνεδριών, έσοδα ?έξοδα. Το MyMANAGER έχει την ευελιξία να προσαρμόζεται με μεγάλη επιτυχία στις αυξανόμενες ανάγκες των κέντρων iKid και το προσωπικό της Qualisys Software είναι πάντα διαθέσιμο να ακούει και να επιλύει τις απαιτήσεις μας, χρησιμοποιώντας τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες. Το KnowledgeTree αποτελεί το βασικό εργαλείο των θεραπευτών για την εκτέλεση των συνεδριών πέρα από την επιστημονική τους γνώση. Η ύπαρξη μίας και μοναδικής πλατφόρμας στην οποία έχουμε άμεση πρόσβαση από οποιοδήποτε κέντρο, με την εγγύηση της Microsoft, μας δίνει την ευελιξία να ξοδεύουμε λιγότερο χρόνο στα λειτουργικά θέματα της επιχείρησης και να επενδύουμε περισσότερο χρόνο στους πελάτες μας. Επίσης δεν χρειάστηκε να υπολογίσουμε κόστος αρχικής επένδυσης και χρόνο υλοποίησης υποδομών, τα οποία παλαιότερα ήταν μείζονος σημασίας. Η δυνατότητα για άμεση ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο μέσω του MyMANAGER SaaS από οπουδήποτε κι αν βρίσκομαι επίσης μόνο πλεονεκτήματα προσφέρει?.

 



Διαβάστε εδώ

Επικοινωνήστε μαζί μας

  Βουτζά 30 & Μυκάλης 1 Βύρωνας, 16231, Αθήνα

  210 7647305

  Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.


Βρείτε μας στο Facebook

Βρείτε μας στο Youtube



Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και θα
επικοινωνήσουμε μαζί σας


Θέλω να λάβω ενημέρωση για το πρόγραμμα με email ή τηλεφωνικά
Θέλω να κατεβάσω ΔΩΡΕΑΝ ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΗ έκδοση της εφαρμογής